Begrijpelijke taal? Geef je nu op voor de workshop op donderdag 12 juli!

Schrijven kunnen we allemaal! Maar hoe zorg je dat de lezer je tekst ook echt begrijpt en vooral: gaat doen wat jij wilt? Om hier meer over te leren , organiseert JANN op donderdag 12 juli in Leeuwarden voor alle jonge ambtenaren een workshop Begrijpelijke Taal.

We leren ons bewust te worden van het nut en de noodzaak van begrijpelijke taal. Aan bod komt:

  • Wat is het doel van een tekst?
  • Hoe ziet een tekst in begrijpelijke taal eruit?
  • Hoe taalvaardig is de Nederlandse bevolking eigenlijk?
  • Hoeveel % van de woorden moet je kennen om een tekst te begrijpen?

Waar: Raadszaal gemeente Leeuwarden, Hofplein 38
Wanneer: donderdag 12 juli
Tijd: 15:00-16:30u (inloop 14:30u)
Kosten: 25 euro incl. borreldrankje na afloop (tip: gebruik je opleidingsbudget)
Opgeven: klik hier. VOL = VOL
Kosteloos annuleren kan tot een week van tevoren. Daarna brengen we de kosten in rekening.